poniedziałek, 6 września 2010

By jasność w temacie była.



Nie jestem artystą i nigdy za takiego się nie uważałem. Za mały żuczek ze mnie jest, by dopasowywać się do tak wielkich i wzniosłych określeń. Mam jedynie taką przypadłość, która zmusza mnie do zapisywania, czy to w formie malunków czy tekstów, swoich emocji, pragnień, marzeń, tęsknot... Mentalnie mam niestety zakodowane jakieś cząstki charakteryzujące tzw. artystów. A że „ wszyscy artyści to prostytutki...” jak śpiewał Kazik, tak i ja mam niezdrową dążność do dzielenia się swoimi emocjami z innymi. Takie publiczne sprzedawanie swoich przeżyć wewnętrznych nie jest normalne, więc wybaczcie mi. Mam tylko nadzieję, że te grafomańskie wypociny mojego autorstwa przynoszą Wam choć odrobinę przyjemności. Żywię się Waszymi reakcjami, tymi negatywnymi (motywują mnie okrutnie) i tymi entuzjastycznymi (motywują mnie jeszcze bardziej). Zawsze chciałem poznać człowieka, zrozumieć jego duszę, podświadomie w ten sposób poznając równocześnie siebie. I chyba dlatego wygrzebałem z zakamarków szuflady wierszyki, którymi dzielę się z Wami. Mam świadomość stanu nieudolności tych wierszowanych zapisków ale są to jedynie moje emocje uwięzione w formie pisanej na kartce papieru. Powodowane zresztą zawsze wielkimi emocjami jakie przeżywałem i zdarza mi się przeżywać nadal. Tylko tyle i nic ponadto.


***

Stwarzam piekło jasnych dni
Katorżniczym mimochodem
Płonąc wściekle rwę ze snów
Przywidzenia
Okręgami wzniosłych ust
Podniesieniem świętych miejsc
W erogenny rzucam grzech
Pokuszenia
Matką Boską na kominie
Wódką Czystą kroplą krwi
Błysk w ornatach świata złotem
Rozgrzeszenia
Cichym traktem Wspomnień grą
Rozerwanym torsem bladym
Tworzę niebo pluchą łez
Poema

5 komentarzy:

  1. Rad, żeby była jasność, pozwól nam mieć swoje zdanie, oceniać wedle własnych odczuć.. co?
    Tu chętnie bym napisała jaki to jesteś świetny!, ale nie będę Ci wchodzić 'bez mydła'.
    Żeby jasność była! :))

    kłaniam się rozmarzona i rozleniwiona z rana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O nic innego mi nie chodzi, cieszę się popijając poranną kawkę:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wampirz normalnie, żywi się naszymi komciakami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. zawrócony cóż za skromność, nie potrzebna zresztą masz facet talent i nie wstydź się go :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej wydało się, jestem wampirem :D:D:D a Wasze komenciaki są pycha! :):):)
    Dzięki fire.woman,;););););)

    OdpowiedzUsuń