poniedziałek, 1 listopada 2010

Ostatni spacer przed zimą.







14 komentarzy:

  1. Ostanie zdjęcie The Best!Ale i poprzednie niczego sobie ;-)))Pozdrawiam jesiennie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja myślę;)))) Pozdrawiam:)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogoda po prostu niesłychana! :)
    Nareszcie i ja widzę efekt globalnego ocieplenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę,że to nie tak całkiem ostatni...spacer...przed zimą. Jeszcze do środy ma być ładnie. Tak mówią. Więc trzeba korzystać. Zdjęcia ciekawe. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie ma już padać od jutra a od tygodnia w górach śnieg, w powietrzu zapach zimy, śnieżek już naprawdę blisko:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja zamawiam pierwsze zdjęcia zaśnieżonych gór:-) uwielbiam zimę w górach - na zdjęciu:-))))) pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jesień, moja miastowa jest do bani!

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja jesień tez jest cudna, każdy ma swoja wersję, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne widoki :)
    Wszędzie chyba mieliśmy taki pogodny weekend. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  10. nie, nie, jeszcze tydzień jesieni proszę, nawet bez słońca, ale jeszcze tydzień...

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też pięknie, tylko czemu zamiast podziwiać, siedzę za biurkiem? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne - głównie ostatnie jest niesamowicie klimatyczne;-)

    Miłego!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne fotosy!!!!!!!!!!!!! :)
    I te kolory na niebiesiech... ech... /marzy/ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No właśnie, gdzie ta zima? Straszono nas, straszono, a tu .... Na szczęście ostatnimi dniami piękna, ciepła, złota jesień! :D

    OdpowiedzUsuń