piątek, 1 października 2010

Żarty na łykend.







8 komentarzy:

  1. z przyczyn osobistych ten o kogucie (posiadam własny kurnik) podoba sie najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też, choć kurnika nie posiadam :D

    I "Komisja śledcza" też jest super! I "Mniejsze zło".

    OdpowiedzUsuń
  3. "Mniejsze zło" mnie roześmiało :)) a Lolita jest boska :))
    Dzięki za poranny uśmiech :):*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomniało mi się coś :)
    Pamiętacie komisję Rywina? Tam Anita Błochowiak opowiadała o korytarzach i pedałach. Jak to się jednak w świadomości ludzkiej zmienia. Teraz są geje, a nie pedały. Jeszcze kilka lat i będzie dobrze. Przynajmniej w jednej dziedzinie ;)
    Obcy w dziekanacie cudny :))

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja niezmiennie podziwiam Cię, za trafność i poczucie humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żarciki te (i poprzednie również) w stu procentach trafiają w moje własne poczucie humoru :-) Też uważam, że kurnik jest "debeściarski" :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam wszystkim:)))))) Statystycznie kurnik wygrał, czyli żarty z mniejszości seksualnych. Niestety w dowcipach na temat gejów i lesbijek nie przebiję minister Radziszewskiej;)))) Buźki:))))

    OdpowiedzUsuń