środa, 4 sierpnia 2010

Chłop ma cienżej.


Taka Muza to jednak babą jest. Bo wystarczyła krótka gadanina z babą a już, że mnie natchło i posta tego pisać popchło. A gadałem kto ma gorzej, baba czy chłop. Oczywista baba swoje a ja swoje. Baba gada że cellulit ( a cholera wie co to za dziadostwo), ja że chłopu włosy wylatają. To baba że chłop łysy to seksi, (babie to chyba wszystko z tym sieksem się kojarzy). Ja jej gadam, że chłop do roboty chodzi, męczy się, uszczerbku na zdrowiu dostaje, żeby babie dogodzić i niczego nie brakło a baba na to, że z tego dogadzania to torby tacha, przy garach stoi i dzieciuków doglądać musi a przez to zmarszczki a kurze łapki, czy biusta obwisłe się robią. To ja babie tłumaczę, że chłopem nieustannie ten toster rządzi, taki chłopski hormon, na to ona mi po oczach okresem pojechała. I tak przekonywalim się długą chwilę, ale żadne z nas przekonać się nie dało. To se poszłem a jak przyszłem, to se usiadłem, i pomyślałem, że jednak chłop to ma ciężko, żeby tak pod jednym dachem z tym cellulitem, zmarszczkami, biustami, i okresami wytrzymać. Ech...

7 komentarzy:

  1. Hihihihi, a mógłby tak relaksacyjnie i bezstresowo z drugim tosterem, sterem czy steronem sobie pomieszkać.I wieczorkiem miętkę sobie chlapnąć ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. A we weryfikacji, wyskoczyło mi pillym--czyli się zgadza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Był sobie dziad i baba,
    Bardzo starzy oboje:
    Ona - kaszląca, słaba,
    On - skurczony we dwoje.
    Mieli chatkę maleńką,
    Taką starą jak oni,
    Jedno miała okienko
    I jeden był wchód do niej.
    ... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. no hej!!.. baba nie może wziąść na kark jeszcze łysienia, golenia i tostera - hehe:) - i słuchania całego tego swojego ględzenia.. ;-D

    OdpowiedzUsuń
  5. acha, Rad, zlituj się i wyłącz weryfikację obrazkową :)
    pozdro:*

    OdpowiedzUsuń
  6. nie narzekaj, nie ty pierwszy i nie ostatni, który wytrzymał:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wytrzymujemy bo Was kochamy;);););) Kate, specjalnie dla Cię znoszę weryfikację obrazkową:):):)

    OdpowiedzUsuń